صندلی غدا بگیرم خوبه برای دخترم ۶ ماهش

۶ پاسخ

صندلی غذا پرتابل بگیر
من سر سیسمونی گرفتم واقعا راضیم

آره عزیزم بگیر👌
برای تو که باردار هستی هم خیلی خوبه و راحت تر به دخترت غذا میدی🙏⚘️🩷

آره عزیزم بگیر👌
برای تو که باردار هستی هم خیلی خوبه و راحت تر به دخترت غذا میدی🙏⚘️🩷

اگه میز داری که ازاین بلندا بگیر
اگرنه از این مدلای پرتابل بگیر که ارتفاع نداره و میتونی رو صندلی و میزم بذاری

اگ رو میز غذا خوری غذا میخورین اره خوبه ولی رو زمین فایده نمیده ک

منکه راضی ام دارم

سوال های مرتبط

مامان لیانا و کیان مامان لیانا و کیان ۱ ماهگی
مامان 🩷لنا🩷 مامان 🩷لنا🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آنیا مامان آنیا هفته سی‌ام بارداری