خانوما سلام 🌷🌿
این شیشه شیر خوبه برای دخترم بگیرم؟

تصویر
۱۲ پاسخ

منم از این خریدم

منم اول برای پسرم مارک ارزون گرفتم وقتی کلا شیر خشکی شده براش هی اور شی خریدم الان برای دخترمم ک باردارم فقط سرشیشه عوض کردم بهش بدم

اره خیلی

قیمتشو میگی

من واسه دختر بی بی لند استفاده میکردم راضی بودم

اره خوبه

دکتر براون بگیر

اره منم از همینا خریدم

من تا دوسال برای دخترم استفاده کردم عالی بود

تو ایرانی ها خوبه

تو ایرانی ها این برند خوبیه

من شنیدم خوبه

سوال های مرتبط

مامان جوجو🩷🌷 مامان جوجو🩷🌷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هدیه امام رضا😍 مامان هدیه امام رضا😍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان الیان گیان❤️ مامان الیان گیان❤️ ۵ ماهگی
مامان رُزا🌹🎀 مامان رُزا🌹🎀 هفته سی‌ونهم بارداری
ستاره ستاره قصد بارداری
مامان لیانا و کیان مامان لیانا و کیان ۱ ماهگی
مامان فندقم دلوین مامان فندقم دلوین هفته پنجم بارداری