منم از این خریدم
منم اول برای پسرم مارک ارزون گرفتم وقتی کلا شیر خشکی شده براش هی اور شی خریدم الان برای دخترمم ک باردارم فقط سرشیشه عوض کردم بهش بدم
اره خیلی
قیمتشو میگی
من واسه دختر بی بی لند استفاده میکردم راضی بودم
اره خوبه
دکتر براون بگیر
اره منم از همینا خریدم
من تا دوسال برای دخترم استفاده کردم عالی بود
تو ایرانی ها خوبه
تو ایرانی ها این برند خوبیه
من شنیدم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.