منم همینو گرفتم
چون شیر خودمو میخام بدم اینو برای کمکی
اگه نیاز شد
منم بیبی لند بزرگتر از این گرفتم
یدونم همینجور کوچیک میخوام بخرم براش
من قصد داشتم دکتر براونز یا اونت بگیرم بعد گفتم اول همینارو امتحان کنم اگه دیدم میگیره شیشه میرم براش میخرم
من برا پسرم گرفته بودم خوب بود پسر من همه شیشه ای میخورد
اره این مدل انتی کولیک هستش عالیه سایزش هم خیلی خوبه جمع و جوره من ۱۵۰ خریدم
اره یدونه معمولی بگیر بعد اگ گرفت یه دونه خوب براش بگیر اینا طرح اونت هستن خوبن
من دکتر براون مدل انتی کولیک خریدم
منم میخام اینجوری بخرم شاید اصلا بچه شیشه قبول نکنه چند خریدی
اره عزیزم منم این برای پسرم خریدم
سلام کاش دکتر بران میگرفتی عالیه
منم از همین خریدم چند خریدی
منم از اینا کوچیک خریدم گفتم شاید اصلا لازم نشد اگه دیدیم نیازه مارک بهتری میخریم
هعیی من ۳ تا شیشه شیر خریدم هیچکدومو دخترم نخورد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.