سلام مامانای خوشکل شیشه شیر چی بگیرم خوبه؟

۶ پاسخ

دکتر براون خوبه منم از اون میگیرم

عزیزم بنظرم اول ی
شیشه معمولی بگیر،شاید فقط شیر خودتو دادی.بعدا اگه شیرخشک دادی شیشه شیرخوب بگیر

اونت گرفتم خیلی راضیم.

من دکتر براونز ک نی داره گرفتم و برا بچم استفاده کردم... اینجوری نبود ک بچم کولیک نداشته باشه و این شیشه ضدنفخ باشه اما بهتر از بقیه شیشه ها... ی خورده شست و شوش داستانه و کمی تپلیه نسبت ب بعضی شیشه های دیگه ولی اینکه هوای کمتری وارد معده بچه میشه خب بهتره

براوونز گرفتم منم. امیدوارم همونقد ک میگن خوب باشه

من شنیدم دکتر براونز خوبه

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام مامان گل پسرام روزهای ابتدایی تولد
مامان دریا مامان دریا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🩷لنا🩷 مامان 🩷لنا🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه🐥🩷 مامان جوجه🐥🩷 ۶ ماهگی
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی
مامان تیام کوچولو👶🏻🩵 مامان تیام کوچولو👶🏻🩵 ۴ ماهگی