مامانای عزیز بنظرتون شیشه شیر اونت خوبه بخرم. ؟؟؟؟

۶ پاسخ

اره عزیزم خوبه

بی بی لند هم قیمت مناسبه هم بچه راحت میگیره

دکتر براون بهتره

من پینو میگیرم

عکس نی نی تون وقتی رفتی سونو آنتی میفرستی ببینم چجوریه ؟لطفا

شنیدم برای بچه ای که هنوز ۶ ماهش نشده خوب نیست بچه رو خسته می کنه

سوال های مرتبط

مامان تیام کوچولو👶🏻🩵 مامان تیام کوچولو👶🏻🩵 ۴ ماهگی
مامان دریا مامان دریا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی
مامان فندقم دلوین مامان فندقم دلوین هفته پنجم بارداری