۱۷ پاسخ

عزیزم شما هر اسمی بزاری قرار نیست همه خوششون بیاد چون سلیقه ها مختلف هستش من وقتی اسم پسر دومم به انتخاب خودم وهمسرم ایلیا گذاشتیم اطرافیان هر کی یه نظری داشت شوهرم گفت مهم اینه که هم اسم قشنگیه هم مهم ما که پدر ومادرشیم خوشمون میاد
آنیا هم اسم زیباییه خوشنام باشه عزیزم

آوین قشنگیه.آندیا

آرنیکا

دلنیا

با احترام اسم های زیباتری هست

آوین
آیلین
لینا

من بودم میزاشتم ارغوان

اوینا هم قشنگه

خيلي خوش معني ولي خود اسم به نظرم خوب بود

آدرین آوا

اتفاقا یکی از فامیلای ما اسم دختر و پسرش آنیا و آدرین هست😊

آیلا
آنیا هم خیلی خوشگله عزیزم هرچی دوست داری خودت انتخاب کن بزار به نظر و حرف اطرافیان اهمیت نده

وزنی هم بخوای
درین آذین مهرین سورین شارین

آنیا قشنگه اسم دختر دای منم آنیا هسش اسم قشنگیه

اندیا آیرین آدلیا

قشنگه

آدرینا هم قشنگه

سوال های مرتبط

مامان آدرین و آنیا مامان آدرین و آنیا ۳ سالگی
مامان آدرین و آنیا مامان آدرین و آنیا ۳ سالگی
مامان آنیا مامان آنیا ۲ سالگی
امروز فکرم رفت ب دوسال پیش روزایی ک تازه زایمان کرده بودم چقدر منو رو سرشون میزاشتن حلوا حلوا میکردن ..،😅
اسم دختر اولم رو شوهرم انتخاب کرد گذاشت آتنا منم مقاومت نکردم خوشم اومد،🩷
دختر دومم ک اومد از اول سر اسم باهاش درگیر بودم میگفتم هانا .... اون می‌گفت آنیا ...
خلاصه از بیمارستان مرخص شدم اومدیم خونه بعد سر سفره صبحانه با مامانم و شوهرم حرف می‌زدیم هی میخواست توجیه کنه ک آنیا بهتره و... منم اصلا زیر بار نمی فتم ..
سکه آورد شیر یا خط کردیم جلو مامانم یه بار هانا اومد جِــر زنی کرد گفت نه و... دوباره انداخت بازم هانا اومد،😁😁👌🏻
گفتم حرف نزن پاشو برو شناسنامه رو بیار .. اونم خندید و منم خوشحاااال شوهرم رفت بعد چند ساعت اومد شناسنامه رو داد دستم دیدم نوشته آنیــا ،😳😳😲 خلاصه چشم تون روز بد نبینه یکم حال شو گرفتم ... اونم همش می‌خندید مسخرررره،😒😒😒😒 منم گفتم حالا از لج ات همش هانا صداش میکنم ولی نتونستم ،🤭😅😅😅 و شوهرم با پررویی اسم جفت شونو خودش انتخاب کرد کثااافت،😂😂