۲ پاسخ

زیاد لباس تنش نکن گرمش میشه اب بدنش کم میشه

کم ابی به نظرم پسر منم کوچیک تر بود اونجوری بود دکترش گفت چون شیرخشکیه از یک ماهگی اب بدم و درست شد

سوال های مرتبط

مامان مهوا مامان مهوا ۳ ماهگی
مامان سلنا🫀🐣🧿 مامان سلنا🫀🐣🧿 ۱ ماهگی
مامان ضحا-ماهلین مامان ضحا-ماهلین ۱ ماهگی
مامان دلوین🫀 مامان دلوین🫀 ۵ ماهگی