مربای هویچ تو این ماه اشکالی نداره

۵ پاسخ

نه بابا کلا مشکل نداره

نه من که از اولش میخوردم

من که همیشه خوردم چه اشکالی داره

من از اول میخوردم

نه چه اشکالی داره

سوال های مرتبط

مامان دُردونھ مامان دُردونھ ۱۳ ماهگی
مامان آوان🧚‍♀️ مامان آوان🧚‍♀️ ۴ ماهگی
مامان یونا🩵👶🏻 مامان یونا🩵👶🏻 ۱۱ ماهگی