خوردن مربای هویج توماه آخر ضرر نداره؟

۳ پاسخ

نه ضرر ک نداره فقط من شنیدم هویج زردی میاره شماهم ماه اخری مراعات کن ک بعد اذیت نشی

نه بابا بخور دیگه ۳۸هفته این حرفارو نداره😅

نه بخور

سوال های مرتبط

مامان نیکان🐣💙👼 مامان نیکان🐣💙👼 ۴ ماهگی