مامانا صبحونه چی خوردین

۲۱ پاسخ

من تازه بیدارم شدم😅🤦‍♀️

تخم مرغ ابپز

عسل و کره بادام زمینی

موز شیر خامه عسل پنیر گردو

کره و شیره

من اکثرا کره بادوم زمینی و شیره انگور میخورم .یا پنیرو انگور و گردو .اصلا تخم مرغ آبپز نمیتونم بخورم یدونه نیمرو با گوجه اونم نمیتونم همیشه بخورم

نون پنیر گردو

شیره توت جات خالی

یرآلما چورکی یا همون یرآلما یومورتا

من نون پنیر 😂هیچی دوست ندارم از تخم مرغ اب پز بدم میاد نیمرو هم دیروز خوردم

نون تست کره بادوم زمینی نوتلا

پنیر و گوجه

من نيمرو با يه ليوان بزرگ چاى و خرما

مربا و پنیر

تخم مرغ

چای و کیک خونگی

نون و پنیر و گردو

حلیم

تخم مرغ ، نون پنیر گردو ، چای

تخم مرغ آبپز🤢

نیمرو

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۹ ماهگی
مامان طاها مامان طاها ۱۳ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی