‌خانما برا سرماخوردگی چی خوردین ؟

۲ پاسخ

صبح ها یک لیوان آب‌جوش عسل و آبلیمو بخور انشاالله خوب بشی

برودکتراینجوری بی فایدس یک سروم بزنه تقویتی بزنه داروبده،من جوشانده خوردم دکترم رفتم ویروس گرفته بودم

سوال های مرتبط