خانما شیر ماجان خوردین برا رشد جنین ؟

۶ پاسخ

برای بچه هاس نه باردارا

خانما 21 هفته سونوگرافی داره

شیر ماجان ک عالیه ولی من برا رشد نی نی نخوردم کلا معمولا ماجان میخوریم ..نشنیده بودم برا رشد خوبه

آره به نظرم بد مزس

من یه بار گرفتم خوردم بدجوری حالم بد شد دیگه نگرفتم شیر ماجان.

من اوایل بارداری فقط ماجان میخوردم
اما الان همه مارکی میخورم

سوال های مرتبط

مامان آقاابوالفضل مامان آقاابوالفضل ۵ ماهگی
مامان محمد جواد مامان محمد جواد روزهای ابتدایی تولد
مامان مهرسام😍 مامان مهرسام😍 ۸ ماهگی