خانما توی بارداری چی خوردین بچتون تپلی شد؟

۵ پاسخ

اگه زایمان طبیعی میخوای اصلا خوب نیست تپل بشه خیلی اذیت میشی

بستنی

به نظرم اول ژنتیک بعد کلا غلات و حبوبات و پروتئین خیلی خوبه و بستنی

شیروخرما روزی دولیوان
گوشت و مرغ هرجور میلت میکشه

بستنی و آجیل ماکارانی دلستر کباب

سوال های مرتبط

مامان خوشگلا مامان خوشگلا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فرشته مامان فرشته ۹ ماهگی
مامان هیراد👶🩵 مامان هیراد👶🩵 ۷ ماهگی