مامانا شما تو سرماخوردگی چ خوردین؟

۵ پاسخ

اگ سرفه و گلو درد داری شربتی خودم خوردم بهت معرفی کنم بخری بخوری عالی بود بخدا
بعد میوه و لیمو شیرین و ابجوش با عسل و لیمو ترشم خوردم سوپم خوردم ۳ روزه خوب شدم

دقیقا منم امروز بیدار شدم بی دلیل گلودرد شدم نمی‌دونم چیکار کنم راهکارهای خونگی اصلا جواب نداد

وای من ۴ روز شبا کلا سوپ و روزا برنج دمی با هرچیزی ک نیاز ب سرخ شدن نداشته باشه بیشتر از هواپز استفاده کردم و خودمم با شلغم و لیموشیرین خفه کردم تا خوب شدم😂

دوتا اموکسی کلاو .شربت دیفن هیدرامین غرغره . اب نمک غرغره . مایعات فراوون

استامینوفن ساده
سوپ زیاد
مایعات زیاد

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی ۴ ماهگی
مامان نقل 🤰🏻 مامان نقل 🤰🏻 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان عطرین خانوم❤️ مامان عطرین خانوم❤️ ۱۱ ماهگی
مامان خوشگلا مامان خوشگلا هفته سی‌وپنجم بارداری