درد زایمان چجوریه؟

۵ پاسخ

من رو بچه اولم ته کمرم درررد میکرد و زیر دلم تییر میکشید،طبیعی

شکم دردی که ممکنه به کمر هم‌ بزنه، توی فاصله های تقریبا یکسان میگیره و ول میکنه، مثلا هر ۱۰ دقیقه. آخراشم به هر ۲ دقیقه میرسه و خیلی دردناکه

مدلای مختلف داره ، یکی مقعد درد میگیره ، یکی درد پریودی ، یکی مثل ارضا شدن واژنش نبض میزنه ، ولی پایه ثابت همش کمر درد و فشار زیر شکم هست

طبیعی؟

از کمر می زنه
و فواصل زمانیش هی کمتر میشه

سوال های مرتبط

مامان دلسا مامان دلسا ۵ ماهگی
مامان هانا کوچولو مامان هانا کوچولو ۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۳ ماهگی
مامان جوجه حنایی مامان جوجه حنایی ۱۳ ماهگی
مامان برفک👼🏻 مامان برفک👼🏻 ۱۳ ماهگی
مامان شهریار مامان شهریار ۱۱ ماهگی
مامان نینی مامان نینی ۱۱ ماهگی
مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی
مامان حلماخانم مامان حلماخانم ۶ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۵ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۸ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۹ ماهگی
مامان گندم مامان گندم ۲ ماهگی
مامان یارا مامان یارا ۳ ماهگی
مامان امیرعلی💙🍼 مامان امیرعلی💙🍼 ۳ ماهگی