خانما درد زایمان چجوریه😖

۸ پاسخ

درد پریودی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی شدید

انقباض بکیره ولکن شکمت سفت بشه بازبگیره دردای پریودی شدید

زیر سینه ها و بالای ناف در حد پیشونی سفت میشه ....
همراهش اگ درد کمر پهلو و زیر دل هم باشه دیگه درد های زایمانه.

با تغییر پوزیشن کم نمیشه !!
دردش کم متوسط و گاهی شدید نیست ، کاملا قوی و یکسانه !!
از کمر شروع میشه !!

جوری درد بگیره فشار به واژن بیاد

سلام زیر شکم و پاین شکم همزمان درد بگیره در ات باید با فاصله کم باشن،

به ما توکلاس گفتن ی دردی تو کمر میپیچه و رحم سفت میشه
میگیره و خوب میشه مداوم نیست و با استراحت خوب نمیشه اگه با استراحت خوب شد کاذبه

والا من از الان دارم روزی دوبار انقباظ دارم

دردناکه😂

سوال های مرتبط

مامان جوجه حنایی مامان جوجه حنایی ۱۳ ماهگی
مامان ارکان مامان ارکان ۱۱ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۸ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۹ ماهگی
مامان پناه خانوم مامان پناه خانوم ۴ ماهگی
مامان کلوچه🍪👶🏻 مامان کلوچه🍪👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان نیلا کوچولو😍 مامان نیلا کوچولو😍 ۶ ماهگی
مامان اهورا💙🧿🥰 مامان اهورا💙🧿🥰 ۸ ماهگی