خانما درد زایمان چجوریه

۵ پاسخ

مث درد پریودیه ، میگیره ول میکنه اما با فاصله منظم مثلا اول نیم ساعت یکباره
بعدش یه ربع
بعدش میشه پنج دیقه یکبار و همین طوری فاصله هاش کم میشه

من که فعلا نیومده سراغم

اگر میخوای طبیعی زایمان کنی انقدری بهت میگم که بعد لحظه ای که بچت رو میذارن روی شکمت تمام دردا تموم میشه و جالب که هیچی هم یادت نمیمونه

منم هنوز درد ندارم نمیدونم چ شکلیه

میگیره ول میکنه

سوال های مرتبط

مامان ارکان مامان ارکان ۱۱ ماهگی
مامان حلماخانم مامان حلماخانم ۶ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۹ ماهگی
مامان کلوچه🍪👶🏻 مامان کلوچه🍪👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان نیلا کوچولو😍 مامان نیلا کوچولو😍 ۶ ماهگی
مامان اهورا💙🧿🥰 مامان اهورا💙🧿🥰 ۸ ماهگی
مامان دلسا مامان دلسا ۵ ماهگی