خانما علائم و درد زایمان چجوریه؟ ؟؟

۴ پاسخ

لکه بینی و پارگی کیسه اب

دردی ک کمر وشکم واژن و مقعد همه باهم درد بگیرن...دردها منظم ب سراغت بیاد و هرچه فاصله ی زمانیش کمتر بشه دردات بیشتر بشه

انقباض هست میگیره ول می‌کنه دوباره شروع میشه فاصله ای هعی کمتر کمتر میشه درد بیشتر

ترشح انقباض هر پنج دقیقه

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی ۴ ماهگی
مامان جوجه حنایی مامان جوجه حنایی ۱۳ ماهگی
مامان ارکان مامان ارکان ۱۱ ماهگی
مامان حلماخانم مامان حلماخانم ۶ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۸ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۹ ماهگی
مامان پناه خانوم مامان پناه خانوم ۴ ماهگی