خانما علایم زایمان چیا هست و انقباضات چجوریه؟

۲ پاسخ

یه دردی زیر دلت میگیره و میزنه به کمرت
اگه فاصله دردات کم شد یعنی درد زایمانه

چوووم ما سراغمون نیومد برا دومی و نمیدونم بیاد یا ن

سوال های مرتبط

مامان گندم مامان گندم ۱۳ ماهگی
مامان نینی مامان نینی ۴ ماهگی
مامان اهورا💙🧿🥰 مامان اهورا💙🧿🥰 ۸ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۲ ماهگی