سلام دوستان علائم درد زایمان چجوریه

۲ پاسخ

سلام عزیزم بعضی از آدم ها هم هستن که درد زایمان ندارن

سلام عزيزم مثل درد پريوديه كمر وشكم همزمان باهم درد ميگيىره ول ميكننه وهرجي بيشتر بگذره درد بيشتر ميشه

سوال های مرتبط

مامان اهورا💙🧿🥰 مامان اهورا💙🧿🥰 ۸ ماهگی
مامان نینی مامان نینی ۴ ماهگی
مامان ماهلین🩷 مامان ماهلین🩷 ۱۱ ماهگی
مامان گندم مامان گندم ۲ ماهگی