سلام دوستان آیا واجب واکسن آنفولانزا بزنیم

۶ پاسخ

من از دوتا دکتر متخصص سوال کردم گفتن بزن. دیروز زدم

قرارنیست واکسن بزنین سرمانخورین
انفولانزا نمیگیری
جلوی سرماخوردگی رو نمیگیره

بزنی بهتره

چون فصل سرما میاد و انفولانزا زیاده بهتره بزنی من دوروز پیش زدم دکترم گفت حتما بزن

دقیقا سوال منم هست حالا بهم زنگ زدن ازبهداشت

بزنی ک خوبه سرمانخوری
من الان سرماخوردم میترسم موقع زایمان سرماخورده باشم خیلی بد میشه
خواهرم موقع زایمانش سرماخورده بود زایمانشم طبیعی بود خیلی اذیت شد

سوال های مرتبط

مامان نورچشمی🫀 مامان نورچشمی🫀 ۶ ماهگی