سلام مامانا بندرخت نوزادی خریدین؟؟؟

۵ پاسخ

من مامانم برام خرید ، البته کلا نداشتم ، دیگه یه قسمتش گفتم لباسا خودمونو بندازم ، یه قسمتش مخصوص بچه باشه ایشالله

قند بارداریم ۹۹ بود چیکار کنم ماله شماها چند بوده

نه بابا لازم نیس همه رخت اویز دارن دیگه مگه میخواین مثل قدیم کهنه ببندی که بند رخت بگیری

بله من خریدم

ن بابا واجب نیس اصلا

سوال های مرتبط

مامان پارسا و نیلا💞 مامان پارسا و نیلا💞 ۳ ماهگی