سلام بچه ها این جواب سونوگرافیnt خوبه؟

تصویر
۴ پاسخ

دکتر میرزایی خوبه ؟
خوب وقت میزاره ؟

من سونوهامو پیش دکتر مهاجری نسل فردا رفتم ، این دفعه میخام پیش یه دکتر دیگه برم سونو آنومالی رو.‌‌...

اره خوبه

اره گلم فک کنم خوبه با اون چیزایی ک من میدونم نرماله فک میکنم

عدد انتیت خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان لنا خانوم💕 مامان لنا خانوم💕 ۷ ماهگی
مامان عشق مامان عشق هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کیانا و عدس🧿🐣 مامان کیانا و عدس🧿🐣 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان علیهان مامان علیهان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مريم مامان مريم هفته سی‌ویکم بارداری