۸ پاسخ

نشنیدم ولی چایی پررنگ ضررداره
کافیین هم داره چایی زبادخوب نیست

نه باباا ژنتیک مرده ک چای بخوا تاثیر بزاره

بهتره روزی بیشتراز دوتا چایی نگخورده نشه تو بارداری بخاطر کافئین که داره و کاهش جذب آهن و اسید فولیک

ن سیاه نمیشه ،چای کم رنگ بخور

پس منی ک قهوه میخورم قراره یه آفریقایی بدنیا بیارم😬😂

نه بابا میگن زیاد خوردنش کمبود اهن میاره برای جنین و مادر .روزی یکی دوتاهم مشکلی نیست

نه بابا:|
واسه جذب اهن ضرر داره همین

منم فهمیدم والا😂😂نمیدونم راسته یانه

سوال های مرتبط

مامان 🐣   ❤️ مامان 🐣 ❤️ هفته هفدهم بارداری