دکتر محبوبه کاظمی چطوره؟؟؟؟

۶ پاسخ

عزیزم اگر با دکتر کاظمی زایمان کردین میشه از تجربتون بگید چطور بود دکتر ؟
منم به تازگی قراره باهاشون سزارین بشم

خوبه ک

عالی و مهربون ...یه کوچولو ممکنه دیر بیاد

خوبه پیوند عمل میکنه

من زایمان اولم باهاش بود خوبه

بدقوله

سوال های مرتبط