۴ پاسخ

اگر بچه رفلاکس داشته باشه بستنی خوب نیست دکتر به من گفت نخور

من که همه چی میخورم🤦

مگه شیر دهی هم ممنوعیت غذایی داره 🙄

منکه میخورم

سوال های مرتبط

مامان مسیح🩵 مامان مسیح🩵 ۱۲ ماهگی
مامان دُردونـھ 🎀 مامان دُردونـھ 🎀 ۱۳ ماهگی