۱۱ پاسخ

وا چ شوالیه هرچیزی کمش ضرر نداره

نه بابا بخور نوش جون

نه بخور من اوایل نمی‌خوردم دیگه الان می‌خورم ولی کم میخورم دل درد میشم

منم دلم خواست🥺

بخور گلی من ازاول بارداری چندبارتاحالا خوردم ولی خودم درست میکنم حالا بیرونی باشه هم اشکال نداره

بخور من خوردم مشکلی پیش نیومد

الان دیگه مغز و انداما تشکیل شده مونده ریه بچه اونم ضرر نداره براش نگران نباش

نوش جونت منم می‌خورم چیزی نیس

نه ولی چیزایی که مقویه بخور بیشتر برای رشد

نه بخور من دو سه روز یبار میخورم

نه دیگه اوکیه بخور منم دیشب خوردم دلت نخواد

سوال های مرتبط

مامان کوچولو❤️ مامان کوچولو❤️ هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه💛🐣 مامان جوجه💛🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه ۶ ماهگی
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی