شربت سرما خوردگی برا بچه ها چی خوبه؟

۳ پاسخ

سرما خورد چیزی ندادم جز به و دمنوش آویشن و به و به دونه

پلارژین

کوریزان

سوال های مرتبط

مامان آراد🍓🍓🍓 مامان آراد🍓🍓🍓 ۳ سالگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۳ سالگی
مامان ماهان مامان ماهان ۳ سالگی
مامان رادین و آراد مامان رادین و آراد روزهای ابتدایی تولد