سلام دوستان
سونو مشکلی داره؟؟

تصویر
۵ پاسخ

اره عزیزم ساک هست چون هفتت کمه باید دو هفته دیگه بری واسه قلب

هنوز سن بارداریت پایینه هنوز جنین کامل نشده باید دو هفته دیگه دوباره بری سنو یک کیست تخمدانم داری که اشکالی نداره منم رفتم سنو داشتم

اره خوبه

طبیعیه عزیزم

نه عزیزم طبیعیه تو این سن فقط ساک بارداری باشه یک هفته تا دو هفته دیگه نی نی هم تشکیل میشه

سوال های مرتبط

مامان سهیل مامان سهیل هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان shahan مامان shahan هفته سی‌وهشتم بارداری
𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 قصد بارداری
مامان مازیار و زانیار مامان مازیار و زانیار ۳ ماهگی
مامان خداداد مامان خداداد هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هدیه خدا* مامان هدیه خدا* هفته دهم بارداری