بچه ها شیاف پروژسترون رو شما تا کی استفاده کردین؟

۶ پاسخ

تا 12هفته رحم سفت میکنه خیلی خوبه

من تا هفته ۱۲ استفاده کردم بعدش استفاده نکردم تا ماه چهارم یا پنجم بود لازم شد چون لکه بینی داشتم دوباره استفاده کردم آخرا هم باز دکتر گفت استفاده کنم.
ضررنداره باعث میشه جای جنین محکم باشه و آسیب نبینه.

تا ۱۸ هفته که هماتومم برطرف شد

دکتر به من گفته تا هفته ۲۰ ادامه بده تا دوباره بررسی کنم ببینم لازمه یا نه

استفادش ضرر نداره ولی معمولا تا هفته ۱۲ لازمه بعد از اون با تشخیص پزشک‌میتونید قطع کنید

تا خيلي 😂

سوال های مرتبط

مامان قندک مامان قندک هفته نوزدهم بارداری
آوا
مامانِ دیارا ۲سال و ۶ماهه آوا مامانِ دیارا ۲سال و ۶ماهه قصد بارداری
مامان جوجه آرش♥️🥹 ♥️ مامان جوجه آرش♥️🥹 ♥️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان سیندرلا مامان مامان سیندرلا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان انبه خانم 🥭

🩷🩷 مامان انبه خانم 🥭 🩷🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری