میشه سونو انومالی منو ببینی خوبه یا چی؟؟

تصویر
۵ پاسخ

بچه خوبه . فیبروم داری شاید بخاطر اون دکتر بگه سزارین بشی بهتره خطری نداره

شکمی انجام داد ؟

منو شما تو ی روزیم دقیقا منم فردا میرم سنو

تا جایی ک سر درمیارم همچی خوب بود

اینم صفحه دوم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان نفس🩷 مامان نفس🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هدیه اهل بیت مامان هدیه اهل بیت هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی💙💓💝 مامان نی نی💙💓💝 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نینی ها🩵🩷 مامان نینی ها🩵🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 👑شاه پسر مامان 👑شاه پسر ۷ ماهگی