۶ پاسخ

مرضیه حسینی

سلام گلم دکتر نرگس رخش بهار
من خیلی خیلی ازش راضیم
خودمم ماما بودم
تمام نکات رو رعایت کرد
تمام تشخیصاش درست بود
خوش رو خوش برخورد و کاربلد و ماهر

نیلوفر نظر زاده

من دکترم آیدا پناهنده بود. خیلی ناز و مهربون و باحوصله ست. خیلی برای ادم وقت میذاره و همه چیو قشنگ توضیح میده و میذاره هردفعه تمام سوالاتو بپرسی. سر زایمانم هم خیلی از صفر تا صدشو با وسواس انجام داد و بعد از زایمان تقریبا من هیچ نوع مسکنی نخوردم.

خانوم دکتر مریم پزشکیان عالی

دکتر منصوره متقی بزن گوگل برات میاپ فلوشیپ داره خیلی متدین باسواد

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🩷 مامان جوجه طلایی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان شهرزاد🎀🩷 مامان شهرزاد🎀🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری