میشه تفسیر کنید برام😭

تصویر
۸ پاسخ

عزیزم ترجمه ک میگه همه چی طبیعیه
چطور اکسیژن خونش پایینه؟

فقط هموگلوبین و بلاکتش پایینه کم خونی داره بچه

ازمایشای اکبتان همشون اشتباهن اصلااا درست نمیگن

عزیزم این آزمایش و بعد ترخیص آت دکتر گفته آزمایش و میدی میاری ببینم بخاطر اون بردی آزمایش درسته اگ اینطور جوابمو بگو بهت بگم

عزیزم پسرت آنفولانزا گرفته بود درسته بستری بود؟؟

اكسيژن خونش پايين نيست،مايع عقبه

بفرمایید

تصویر

عزیزم پسرت مرخص شد ؟

سوال های مرتبط

مامان شازده کوچولو مامان شازده کوچولو ۱۷ ماهگی
مامان محمد رضا💙💙 مامان محمد رضا💙💙 ۱۶ ماهگی
مامان نیکا مامان نیکا ۱۷ ماهگی
مامان یه دونه 👦 مامان یه دونه 👦 ۸ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۱ سالگی
مامان هاکان مامان هاکان ۱ سالگی
مامان عشقم مامان عشقم ۱۰ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۱ سالگی
مامان مهیار مامان مهیار ۱ سالگی