۲ پاسخ

مامان عزیز اینجا جای تفسیر آزمایش نیست، آزمایش بچه‌ها با بزرگترها خیلی فرق داره و باید حتما‌ توسط پزشک تفسیر بشه.

Lیعنی پایین.همه ی اونایی که زده

سوال های مرتبط

مامان شازده کوچولو مامان شازده کوچولو ۱۷ ماهگی