۲ پاسخ

فاموتیدین و واقعا تاثیر داره

هیچی ! رفلاکس دارو ندارع فقط باید تایم های کوتاه. مقدار کم ب کم بدی و حتما حتی دو قطره خورد اروم بزنی ماساز بدی تا آروغ بزنه

سوال های مرتبط

مامان محیاسادات🍭✨ مامان محیاسادات🍭✨ ۱۲ ماهگی
مامان هیراد🐣🥰 مامان هیراد🐣🥰 ۷ ماهگی