منم بعد از شیر صاف نگهش میدارم با فاصله ی کوتاه و مقدار کم بهش شیر میدم ولی دارو نمیدم بدون دارو هم خوبه دخترم
منم دکتر دارو داد بهش ندادم
بدتر مریض میشن کلیه وکبد بچه تو ای سن کم در آینده ظرر داره
بعد از شیر دهی نیم ساعت صاف نگهش میدارم،تشک آنتی رفلاکس داره،قرص مکسیوم ۲۰رو هر ۱۲ ساعت ۱/۴با آب جوشیده حل میکنم میدم بهش(با نظر دکتر)خیلیییییی بهتر شده
تشک ۳۰ درجه، ۳۰ دقیقه بعد شیردهی سر شونه، چهارچشمی حواست تو شب بهش باشه
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.