دکتر برای رفلاکس چه دارویی میده؟؟؟

۴ پاسخ

فاموتیدین نشه دومپریدون نشه اس امپرازول نشه دیگه نمیدونم

برای دختر من که هیچکدوم جواب نداد گفت چهار ماه کامل شد شروع کنم غذای کمکی بدم ببینم خوب میشه یانه

برای دخترم واسه رفلاکس و نفخش فاموتیدین و دایمتیکون و پدی لاکت داد

برای من کیدیزول داده فعلا خوب بوده

فاموتیدین

سوال های مرتبط

مامان نون خامه ای🩷🧁 مامان نون خامه ای🩷🧁 ۱۱ ماهگی
مامان گندم مامان گندم ۸ ماهگی
مامان محیاسادات🍭✨ مامان محیاسادات🍭✨ ۱۲ ماهگی
مامان آیهان🌙🧸 مامان آیهان🌙🧸 ۲ ماهگی