۳ پاسخ

اس امپرازول یکدماه دادم تاثیر نداشت..دومپریدون و پنتا پرازول هم دادم بدتر شد..الان قرص ازونیوم دارم میدم ببینم چی میشه..رفلاکس پنهان داره

کیدیزول و پروکید پویا

برا من که رفلاکس پنهان داره اس امپرازول میدم که خیلی تاثیر نداشته

سوال های مرتبط