۶ پاسخ

واسه من ۷‌بود توی‌ انومالی
دارم آمپول میزنم ببینم چی میشه

اره واسه من بود مایعات زیاد خوردم اوکی شد

من تو ۱۸ هفته مایع آمینوتیکم ۸/۵ بود البته سر بارداری قبلیم
آب خوردم تو ۲۴ هفته به ۱۰ رسید
انقدرا هم کم نیست که تو انقد نگرانی

نرمالش چقده

سلام عزیزم من برعکس تو زیاده اگه قند نداری چیزای شیرین بخور دلستر بخور هندونه خربزه اوگی میشع

اگ کمه اب هندونه بخور

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وششم بارداری