اگر منظورت گلوکز
بین ۲۴ تا ۲۸ هفته گرفته میشه
اره من سه مرحله ای دادم ولی گلوکز مونده هنوز
من تو هفته ۱۶ رفتم آزمایش قند دو مرحلهای
۲۷ هفته هم باز برام نوشته😂
همه یه بار اون شربتو امتحان میکنن من دوبار😁🥴
قند دو مرحله ای دادم
ولی گلوکز رو این هفته دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.