کسی بود تو ۲۱هفته آزمایش قند بارداری داده باشه؟؟

۴ پاسخ

اگر منظورت گلوکز
بین ۲۴ تا ۲۸ هفته گرفته میشه

اره من سه مرحله ای دادم ولی گلوکز مونده هنوز

من تو هفته ۱۶ رفتم آزمایش قند دو مرحله‌ای
۲۷ هفته هم باز برام نوشته😂
همه یه بار اون شربتو امتحان میکنن من دوبار😁🥴

قند دو مرحله ای دادم
ولی گلوکز رو این هفته دادم

سوال های مرتبط

مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی