۲ پاسخ

من چسبندگی شدید دارم ولی طبیعی باردار شدم
چون بیخیال بودم فکر کردم باردار نمیشم

دختر خالم داشت دکترش گفت لاپاراسکوپی کنه که چسبندگی با عمل باز کنن بعد گفت یه لولت بازه ای وی اف کن که به همون لولت که بازه جنین انتقال بدیم

سوال های مرتبط

مامان سودا مامان سودا هفته بیست‌ویکم بارداری
مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری