اومدم آزمایش گلوکز
ان شاالله بخیر بگذره

۷ پاسخ

من دیروز ازمایش دادم سه مرحله خون

انشالله اگه خدا نکرده بالا بود مثل من ک الان آوردم پایین خدا رو شکر ،شما ب جای نون بربری و نان لواش نان جو رو جایگزین کن ،نوشابه ،دلستر ،فست فود ،شکر ،قند،شکلات،بستنی،ماکارونی، حتی یک کفگیر برنج سفید ،برنج قهوه ای عالیه قند نداره برنج قندش افتتاح بالا ،سیب زمینی خیلی بالا قندش مراقبت کنی خوب میشی

منم اومدم

نترس خیلی خوش طمعه شربته به حرف مردم گوش نده ادمو تو استرس میندازن الکی

منمم اومدم

برو خواهر فقط از اون شربت لعنتی ولا بقیه اش ترس ندارع

یا خدا بخدا از اسمش من میترسم

سوال های مرتبط

مامان دخترکم🩷😍 مامان دخترکم🩷😍 هفته چهلم بارداری
مامان 🩵✨آرتا و آریا✨🩵 مامان 🩵✨آرتا و آریا✨🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری