۱۲ پاسخ

اره اگ زود افتاده ک مثبته

یدونه دیع بی بی بزن

انشالله عزیزم مثبته

اره میبینم

مثبتی انگار عزیزم

ای جان مبارکه

صبر کن تا موعدت بشه

اره عزیزم هاله میبینم بزار دو روز دیگه باز تست بده انشالله بارداری
اصلا هم به خودت استرس نده

به نظرتون آزمایش بدم یاصبرکنم

نمیدونم دل خوش کنم یانه

خداکنه مثبت بشم بعد2سال وکلی دکتردوا

آره هاله داره

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته چهاردهم بارداری