سلام امپول رگام رو میشه هفته ۳۳ بزنی؟

۷ پاسخ

من ۳۳ هفته و ۴ روز زدم زودتر بزن

زنگ بزن 4030 مشاوره بگیر ببین چی میگن ،فکر کنم آخرین هفته ای هست که باید بزنی، زنگ بزن که بزنی زودتر

اول ازمایش کومبس بده

اگه نزدنی بله باید بزنی

بیست و هشت هفته میزنن ولی اگه لک داشتی هر موقع باید بزنی من خودم بیست و هشت هفته زدم خداراشکر لک نیافتادم

از ۲۸تا۳۳هفته مهلتشت

رگام همون کزازه؟

سوال های مرتبط

مامان سلین🌺 مامان سلین🌺 روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوهاوتودلی مامان دوقلوهاوتودلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آوا خانوم مامان آوا خانوم ۳ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان مسدود شدیم مامان مسدود شدیم ۵ سالگی