خانما امپول رگام رو تا ۳۲ هفته هم میشه زد ؟

۶ پاسخ

عزیزم دکترت کیه زاهدان دنبال دکترمیگردم بارداریموتحت نظرش باشم

از ۲۸هفته تا ۳۲وقت داری بزنی

من ۳۲ هفته زدم

من ۲۸هفته زدم

سلام نه فقط کسای ک خونشون با همسرشون یکی نیست خانمای ک خونشون منفیه همسرشون مثبت

سلام امپول رگام چیه و چرا میزنن اجباریه همه باید یزنن

سوال های مرتبط

مامان دوقلوهاوتودلی مامان دوقلوهاوتودلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مهرسام و آرسین مامان مهرسام و آرسین ۱۰ ماهگی
مامان 👑شاه پسری👑 مامان 👑شاه پسری👑 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ریان مامان ریان ۱ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۷ ماهگی