اگ ی درصد نتونی و سز شی هزینش چقدر میشه

۹ پاسخ

عزیزم اینجا شهر ما دختر خالم هفته قبل برای طبیعی بستری بود اما چون نتونست و بچش پی پی کرد توی شکمش اورژانسی سز شد بیمارستان دولتی بود و زمان ترخیص 1 میلیون و 400 ازش گرفتن بیمه تامین اجتماعی بود
البته این 1 میلیون و 400 رو فقط بیمارستان برد
نزدیک 700تومنم وسایل بهش گفتن باید بخره و خرید مثل دمپایی پوشک سایز بزرگ، زیرانداز معاینه تب سنج و...

۳۵ تا۴۰

لره خیلی گرونه شده

خب اگه نتونی خودشون سز کنن ک هزینه ای نداره،ولی اگه خودت بخوای بستگی ب بیمارستان دولتی و خصوصیش داره دولتی نهایتا ۱۰خصوصی بالای۲۰

بیمارستان های خصوصی اصفهان که دیگه همه ۴۰ تا ۵۰ میلیون هستند . فکر نکنم با یزد فرقی داشته باشه

اینجا من پرسیدم

کدوم بیمارستان

وقتی نتونی طبیعی بیاری میشی سز اورژانسی دیگه بستگی داره بیمارستان چقدر بگیره

۲۰تومان

سوال های مرتبط