خدایا شکرت چسبندگی رحم نداشتم🥺🥺🥺
دکتر گفت پریود شدم برم برای انتقال😍

۷ پاسخ

چه خوب
خدارو شکر انشالله با موفقیت این مسیر رو طی کنی
میشه بدونم هزینه چقد میشه؟

الهی شکررررررماه دیگه بی بی مثبت ببینم

چه خوب عزیزم انشالله

بسلامتی عزیزم

خداروشکر 🥺🥺

خداروشکر انشالله دلت خوشحال بشه

خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان آراز🫄👶آنا مامان آراز🫄👶آنا هفته پانزدهم بارداری