۲ پاسخ

من توشیردهی میزدم بارداربودم نمیدونستم باردارم رنگ زدم بعدفهمیدم الان منتظرم ۴ماه بشم رنگ میزنم

اره ربطی به شیر دهی نداره تو پریودی نمیگیره و خب اوایل حاملگی هم خوب نیست از هفته ۳۰ به بالا دیگه مشکلی نیست

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱۶ ماهگی
مامان پسر قشنگم 🧸 مامان پسر قشنگم 🧸 ۱۶ ماهگی