تو شیردهی مو رنگ میکنید
مشکلی نداره

۶ پاسخ

نه ولی دکلره درست به پایه نمیرسه

آره من رنگ کردم

نه عزیزم مشکلی نیست پلی شاید دیر بگیره رنگ

نه اما اگه شیر خودتو میدی قشنگ رنگ نمیگیره

نه چه اشکالی من تا الان 3بار رنگ کردم

اره رنگ کن

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱۵ ماهگی
مامان ویهان👶🏻💙 مامان ویهان👶🏻💙 ۱ سالگی