۹ پاسخ

عزیزم اگ بزنی بدنت ایمن میشه و کزار واجبه باید زد

نه واجب نیست من که نمیزنم عوارض بیشتره

کزاز هر ده سال باید زد،من باید بزنم
ولی آنفلوآنزا واجب نه بستگی به خودت و دکترت داره

کزاز واکسن واجبیه کلا هر ده سال باید بزنی

کزاز اگه ده سال اخیر نزدی واجبه

اره کزاز صد درصد

نه کزاز و ک هر ده سال ی بار میزنن اگه ده سال شده باید بزنی

انفولانزا زدم

سلام عزیزم والا من دو دل بودم ولی دکترم تاکید داشت بزنم زدم دیگ

سوال های مرتبط

مامان ابلفضل مامان ابلفضل هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دیاکو🍃🤍 مامان دیاکو🍃🤍 ۶ ماهگی
مامان پسرکم💤💙 مامان پسرکم💤💙 ۶ ماهگی